torsdag, februari 16, 2006

Sussan dålig

katten här hemma verkar inte alls må bra... stackaren. Hon har mått dåligt två gånger idag. Och vill bara sova där emellan. Inte ätit en uns mat idag heller. Hoppas det går över. Kanske är någon flunsa som vi dragit hem som drabbat henne *tänker* Hittade thecatsite.com med finfina grejer till kattmatten och hussen - eller till katten såklart men *ler* En grej som jag skulle kunna ha när jag tänker att hon behöver komma ut lilla vännen. Och en mysig plats att hänga på här hemma. På www.thecatconnection.com har de en hel massa roliga grejer till katter med. Helt otroligt vad där finns alltså. Både i form av skönhetsprodukter, mat och annat till hårbollen. På Feline fantasies finns det fullt av roliga saker med. Jag blir alldeles sugen på att skämma bort en liten spinnande katt *ler* Jag förstår verkligen dem som kan bli helt okiga med sina husdjur. Det är ju lite lurigt också om man ska bort eller sådär. denna helgen blir jag hemma trots dop i kungälv eftersom ingen av de jag skulle litat på som kattvakt är hemma...

1 kommentar:

Anna-Stina sa...

Hoppas katten mår bra nu! Inte roligt när husdjuren blir dåliga.