fredag, februari 24, 2006

Blommor och blad

Solen sken i Malmö idag. det gjorde mig för det första uppmärksam på hur smutsiga fönsterrutor jag har *skrattar* och för det andra på hur torftiga mina stackars krukväxter är. jag skulle vilja ha en oas av gröna växter som till och med blommade lite då och då och bara pred hemtrevnad och vackerhet. Orkidéer, gröna växter, passionsblommor... Är lite sugen på att beställa en bukett det är ju roligt att få blommogram oavsett vem som skickat *ler*
Jag hade tänkt beställa blommor till mamma och pappa för ett tag sedan och då hittade jag en jättekul grej,
postkakan. För 150 kronor kan man skicka en kaka (typ 8 bitars) till någon man gillar, vill tacka, säga hej till. Bra grej!

5 kommentarer:

Namnlös sa...

Hämta min doftranka då! Den står här och längtar efter vårsol i söderfönster...

Blombud på nätet sa...

Fint, tack för detta!

Begravningsblommor sa...

Vackert!

Skicka blommor sa...

Härligt med blommor!

Skicka blommor Göteborg sa...

Toppen!