onsdag, februari 08, 2006

glad nyhet

Min kära bror kommer hit idag! Så himla mysigt. Systers säng står fortfarande i salongen så den passar bra till honom *ler* Bror min påbörjade sitt friår förra veckan. Han sa att han började känna sig rastlös nu *skrattar* antar att det handlar om att komma in i lunken... Min bror är 5 år yngre än mig. Vi bodde tillsammans i Göteborg under de åren vi båda bodde där. Det är verkligen lyx att ha syskon som man är nära tycker jag. Vi 3 syskon är väldigt nära varandra och gillar att umgås. Syster är 12 år yngre än mig och det känns som om man lär sig otroligt mycket genom att umgås på något vis. En viss åldersrasism som finns försvinner ju också ganska naturligt eftersom vi har gemensamma fester till exempel *skrattar*

1 kommentar:

Namnlös sa...

Vad kul med besök!
Jag har taggat dig med ett kedjebrev:
http://tavastgatan.blogspot.com/2006/02/kedjebrev.html
Kram