torsdag, januari 19, 2006

tv som roar


Sitter uppe ännu en natt... vet inte vad det är men jag har verkligen svårt att sova. Har haft det hela veckan. Funderar på något naturmedel, men vet inte många som testat. Man behöver ju tips för sånt tycker jag.

I alla fall så har jag återupptäckt tvprogram jag liksom lagt åt sidan. Som nu. Nu är det Sex and the city. Var tvungen att surfa och kom till den officiella shoppen. Där man bland annat kan hitta de juste martiniglasen som jag sparade ner en bild av.

Är nervös inför lördag. Jag är bra på att vara social och jag är social men jag är dålig på situationer där jag släpper in. Det kan verka som om jag gör det men... Det är ju rollen på något sätt. De jag bjudit hit - ska de ha kul? är jag ansvarig för att de har kul? kommer jag ha kul? *suckar*

Inga kommentarer: