fredag, januari 27, 2006

Introvert vecka

En mycket introvert vecka har det varit... Blev alldeles för kalas i helgen. Fast det var ju liksom kul mest och jag tror att det var mest att jag blev alldeles för mycket av jag själv... och det är jag inte bra på att tackla.

Allvarligt samtal med syster i morse. Om hur det i min hjärna blir "hon gillar inte mig" när hon berättar om någon kusin eller annat som lyckats med något. Helt galet. Men det är så min hjärna fungerar. Och istället för att bli glad när något vill bry sig och prata så tar jag det som kritik.

Så nu ska jag koppla bort den där tänkande saken. Funderar på 2 kurser under våren. Frigörande dans verkar jätteintressant men läskigt men kanske att jag vågar... och något mer - typ keramik eller silversmide...


Finns massor av intressanta på: Medborgarskolan, Studieförbundet vuxenskolan, folkuniversitet

1 kommentar:

ninaboel sa...

thanks *huge smile*