tisdag, januari 03, 2006

framkalla foton

tänkte framkalla digitala foton. Blir helt trött av alla olika ställen som finns att välja på. Kollade så klart på http://se.pricerunner.com/photography/digital-photo-printing/browse?&search=&q=framkallning&ref=redirect men så klickar man vidare och priserna stämmer inte alls med dem som står i listan. Tröttande.

Höll på urlänge på pixaco (
http://www.pixaco.se) men pallade inte beställa till slut. Då förlorade jag allt jag laddat upp. Blä. Bara tanken på det gjorde mig trött *skrattar*

1 kommentar:

Namnlös sa...

Darling! Jag brukar använda Colormailer och är nöjd. Jag är inte hundra vad som är skillnaden mellan dem och systerbolaget Fastlab, kanske sämre papperskvalitet på Fastlab som är billigare.
Annars är det, som du nog såg på mina bilder, färgstarka foton speciellt efter deras färgkorrigering som man kan välja bort om man vill.
Men jag som gillar starka och varma färger i bilderna är nöjd med Colormailer och de har varit snabba och bra med att leverera hittills. Har beställt närmare 1000 bilder so far...
kram