söndag, april 23, 2006

Gångtur och massagestol

Vaknade ursent idag *ler lite generat* Slappade ett tag, eller snarare - kokade potatissoppa istället för att göra frukost och slappade efter jag ätit den. Sedan blev det gångtur. Fick testa en massagestol som står på CMC 212. Jättehäftigt. Det tog cirka 20 minuter med ett helt program. Det var det värt *ler* Gång till IKEA där det skulle fikas trodde jag men trist personal som packade undan allt 30 minuter innan de skulle stänga (som i sin tur är 30 min innan varuhuset stänger) fick mig ofika sugen och IKEA fick ännu en synpunkt i sin låda från mig *skrattar*
Kollade snabbt på kök. Inbyggnad är sista idén gällande kyl och frys. Och så bänkskiva på det. Finns ju massor (!!) att välja på... Svårt att bestämma mig om svart är snyggt eller något man kommer tröttna på.

Inga kommentarer: