måndag, april 03, 2006

färgade linser


har fått ett litet shoppingsug, efter färgade linser. Och herre min je vad det finns linsbutiker på nätet lensway, lensbuddy, nordiclenses... och i sluänden undrar jag om det inte är så att de ägs av samma snubbe allihop *funderar* Eller kan det vara så att det är en lönande business för så många aktörer.
Det kan ju vara sanning i och för sig. Om man tänker på hur många frisörer det brukar finnas även i den minsta av hålor så kan man ju tänka att det kan finnas plats för en del skilda linsaktörer på nätet... yourlenses, lensstore, synfel.se... Listan kan göras så lång. Men det enda jag fattat efter att jag kollat runt är att det bästa nog är att gå till min optiker ändå - och testa ett par färgade linser så att jag kan se hur de ser ut på just mig *skrattar*

2 kommentarer:

Anna-Stina sa...

Ser fram emot en rapport av testningen! ;-)

Erik sa...

Hej Nina,

Jag hade samma problem som du men hittade en mkt bra sajt som samlar alla aktörer på ett ställe där du sedan kan jämföra priserna direkt på sajten, mkt smidigt, ta dig en titt: Alltomlinser.se

MVH
/Erik