måndag, november 13, 2006

Vinkat av bror

Tog halva dagen flex idag. Regn regn hörde jag när jag vaknade runt 06. Jobbade lite. Åt frukost med bror och hjälpte honom packa och dona. Surfade till hans olika flighter och kollade runt praktiska saker. Idag är nämligen dagen när han hoppade på ett plan till Nya Zeeland ! Avgång från Kastrup 15:40. I Tokyo 11 timmar senare för ett typ 8 timmar långt uppehåll innan 14 timmar till på flyg till Auckland. Så på onsdag är han framme! *skrattar* Helt otroligt. Tror både syster och jag hade lite mer resfeber än bror. Han fick en lonelyplanetguide av mig i för tidig julklapp. Har jag fattat allt rätt kommer han hem den 29 december. Det är ju ett tag tills dess.
I Auckland blir han mött av Dave. En kompis-kompis till mor och far. Spännande bara det! *ler* Tror bror tänkte stanna hos honom någon natt och sedan
dra ut på färd ett tag.Jag blev helt ressugen när jag såg honom packa ryggsäcken och hänga den på axlarna. Jag med vill ut och resa!

Inga kommentarer: