söndag, november 26, 2006

magiskt

Skulle ut på en jobbgrej i torsdags. Hade förberett mig på att det kunde bli bowling, laga mat tillsammans, go-cart - tja allehanda vanliga grejer som man kan få göra när man ska ut med konsulter och samarbetspartners. Klockan 17.00 skulle vi träffas. 17.15 kom jag med andan lite i halsen. Fick dricka en Christmas mist eller vad den cidren kan heta. den med glitter i. Och smak av apelsin och mistel. En växt/parasit som används vid antroposofisk behandlig av cancer. Söt men ok. I alla fall... så fick jag veta vad som väntade. En kväll på Malmömässan med Joe Labero och Robert Wells. Helt galet. *skrattar* Det var en galen kväll. Musik i massor "jingle wells jingle wells" och så en hel del magi. det var trevligt men ibland så bara tänkte jag "vad gör jag här" - ja du fattar.

Inga kommentarer: