måndag, november 20, 2006

Lite bättre faktiskt

Fast jag kallades negativa nina idag *skrattar* Jag hade helt klart gjort bättre i att läsa mitt horoskop på morgonen istället för att sucka över att det känns som att jag/vi trampar vatten.
Igår - söndag - så hade vi först städdag på gården från klockan 10. Jag putsade alla fönster i vårt trapphus. Sopade det extrafint och svabbade. Vi har egentligen någon som svabbar och fixar men det kändes gott att göra det på riktigt *ler* Lite fika tillsammans med de andra - totalt var vi 14 stycken! Solen sken så då... ryckte det i kastarmen.
Jag och Odj for till frisbeegolf / discgolf banan vid Bulltofta. Och jag gjorde mitt personbästa! Jag kommer aldrig göra en bättre runda *skrattar* fast jag var bra arg på slutet. Det är så långa hål. Och jag kastar så kort. Men rakt för det mesta. Jag kan ju inte mäta mig med någon jag vet men jag har en individuell tävling istället *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Nina du är bäst! sötast! och den mest älskvärda jag vet. Allt gott till dig!
övning och åter övning är den långsamma, tålamodsprövande men hållbaraste alltså säkraste vägen till "personbästa" i alla lägen och alla utmaningar

kärlek från mamma