måndag, mars 27, 2006

Får jag lov?

När Evelina och jag kom hem från Thailand så fanns det en ny kul grej i vårt hem. En dansmatta till vårt playstation och spelet Dance: UK. Svettigt värre vill jag lova. Syster försöker få mig att använda det 10 minuter varje dag. Billigare än gymkort, enklare att komma till skott med träning och riktigt svettigt, även om det känns en aning löjligt *skrattar* Som tur är har vi ju ingen granne under oss för då hade det aldrig gått. Till den fina dansmattan eller vad man ska kalla den finns det också ett spel av lite mer sportig karaktär, Athens 2004, här kan man springa 400 meter, hoppa tresteg eller höjdhopp... och allt framför TVn, fast utan känslan av att vara slö som handkontrollen ger - nu måste man ju ändå använda benen och springa - på stället men på riktigt :)

2 kommentarer:

crrly sa...

Vill också ha!! Var får man tag i den?

ninaboel sa...

hmm... ska kolla med inköparen av dansmattan... just denna hittades på tv-spelsmagasinet i malmö (djäknegatan) och kostade typ 300. passar till ps2. sedan måste man ha spel där den kan användas och då är detta dance:uk ett av dem. kostade typ 250 om jag lyssnade bra här nu. billigare än ett gymkort! lika svettigt och roligare - vi har en matta man kan vara två på, som upplagt för battle innan utekvällen! *skrattar*