söndag, januari 14, 2007

Sovit i rummet!

Wihi! Massor av tid har gått sedan vi började med sovrummet men nu är det klart! Eller det är tapet som ska skäras av uppe vid taket när vi väl hittat vårt vattenpass *ler* Så himla najs. Nu är det liksom pillet. Ramar med fina foton, blommor, hyllor och byrå som ska back in eller fixas in...
Funderar på om det ska få vara vitt, alltså vita hyllor och byrå och så där. Sedan har vi genom tiderna fått en del turkosa saker som ljusstakar och så där som kanske kan användas. Även om det väl är mer blått än turkost egentligen. Har ju en spetsgardin som är väldigt turkos men den kommer säkert bli alldeles för häftig i färgen. Vi får testa helt enkelt *ler* Precis som vi gjort med allt annat där inne. "Jag vågar inte, jag vet inte hur man gör" "Inte jag heller" "Ah, vi testar väl då..." *skrattar* Så himla skönt att det gick vägen. Sängen ser extra najs ut nu, jämfört med mot den målade grå väggen.

Annat då... fest i fredags, hos syster med kombo 1. Kombo 2 var i Lund. Trevligt värre. KB blev stället för kvällen. Dans, prat och mer dans. Roligt!

Var ju lite trött på lördagen men fick hembakade scones med pumpakärnor och solrosfrön tillsammans med god kaffe och lyxig brämhults jos på morgonen så energin höjdes rätt så snabbt tycker jag. Stanade och köpte 3 par jeans till Odj. Bra med rea *skrattar* 2 på rea och ett helpris eller vad det heter, fullpris kanske. Najs i alla fall. Jeff ringde och vi styrde samman käk. Jeff, Nina, Jon, Evelina, Elsa, Jag och Odj på V.E.S.P.A. Trevligt vill jag lova!

Inga kommentarer: