söndag, december 03, 2006

Hustitt och julmarknad

Var på hustitt idag. har en bild om att jag skulle vilja käpa ett hus med två lägenheter tillsammans med några andra. Då kan man ha sin egna lägenhet men ha några man känner nära och ta gemensamt ansvar för trädgård och källare och annat. Det finns liksom folk nära man kan hänga med om man vill annars inte men framför allt att man kan dela på sorg och lust liksom *ler*


Huset hade två lägenheter - lika stora. Den uppe hade balkong och den nere inbyggd veranda med access till trädgården. Lagom stor trädgård. Fina badrum. Olika stora kök då vilket gjorde att lägenheten uppe hade 2 stora sovrum och litet kök och den där nere hade två mindre sovrum och ett stort kök. I källaren fanns... BASTU!


På marknaden fanns det en marsipanbagare. Och så ett helt julbord där allt var av marsipan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, först när jag såg bilderna på körven å det, så trodde jag inte mina ögon, men så läste jag att det var marsipan. Så bra. hoppas allt är bra, kram