onsdag, oktober 04, 2006

jag längtar tillbaka...

eller kanske snarare till nästa år. Roskilde. Under den hela veckan jag var där så hann jag med en massa grejer. Morrissey var nog höjdpunkten men det visste jag nästan redan innan. Bottennappet måste vara det ständigt lika sura vinet men också vädret de två första dagarna och alla människor som det var svårt att kryssa emellan vissa kvällar, till exempel när the streets spelade. Då var det galet med folk. Men till både franz ferdinand, morrissey och thåström fick så bra platser så *ler* All musik och alla energi. Det är det som jag kan sakna nu i mörka hösten. Att bara vara omringad av folk med ett underbart humör, en glädje och en känsla av... festival *ler*

Även om vissa morgnar är tunga och vissa nätter än tyngre är det ändå mest lättsamt.

Ibland tänker jag att det inte var så gött 2006. Det var så mycket som blev knöligt och jag var inte så glad. Det gjorde att det inte var så kul hela tiden. Men samtidigt så vill jag inte tänka att det var onödigt eller inte bra.

Inga kommentarer: