onsdag, september 10, 2008

Stanat

Vaknade runt 6. Dagarna blir långa när man går upp tidigt :-) Fick iofs vila lite igen runt 8. Sweet. Lekte tittut och andra försvinn-titta fram lekar fram till lunchtid. Käkade lite och fixade oss innan vi drog in på stan Hillevi och jag. Gick in. Skönt. Hon somnade som hon behövde men jag lyckades väcka henne eftersom jag inte kunde hålla mig utan var akut toanödig. Hon hade inte vaknat om inte dörren gnisslat! *morrar* Ska minnas att nu alltid ha med en flaska smörjmedel.
Handlade 2 babymössor på Harmoni Barn. Det var halva priset och jag blev nöjd när jag såg vilka kap jag skulle göra *skrattar* Hann dock inte betala innan en snubbe kom in och skulle ha hjälp med 2 jeans, jacka, byxor och skjorta. Jag tror det var hela hans beställning. Fram och tillbaka velade de med storlekar så både Hillevi och jag nästan skrek av leda. Det skulle vara Burberry allt han skulle handla. Så betalade han äntligen. Hörde att han fick rabatt. Såg summan: 4 400! Amazing!

Inga kommentarer: