tisdag, augusti 08, 2006

fixat systers lägenhet!

Helt otroligt. Andrahandskontrakt (via hyresvärden & hyresgästen) på en trea vid Caroli i ett år! Det är ju helt toppen. En sådan lägenhet som Christian och Pernilla bor i men vänd mot gården istället för gatan. Jättefin - alltså sliten men läget är helt guld! Jag med vill bo där! *skrattar*
Hoppas verkligen att det blir bra. Jag var där och kollade på söndagen - då hade de haft mycket folk både i telefon och på besök fattade jag det som. Hon fick alla uppgifter på mig och syster yster och skulle lämna dem till hyresvärden på måndagen. Skickade ett "tack-sms" på måndagen men kände mig lite salkig så jag trodde vi sumpat chansen där. Så ringde hon ikväll och sa att allt var fixat med värden. Så nu ska jag dit imorgon med deposition och skriva på papper. Wiii. Känns nästan som om det är jag som ska flytta! :-)

Inga kommentarer: